piątek, 31 maja 2013

Mapa nie tylko na ścianie

Bardzo lubię studiować mapy. Kiedyś kupowałam stare mapy i wieszałam w ramach na ścianach. Niektóre z nich padły ofiarą wyobraźni moich dzieci rysujących na nich własne historie podróży i odkryć geograficznych. Ale nie żałuję, bo zawsze była to okazja to rozmowy o miejscach, czasach i wymyślonych opowieściach:).

Ale sądzicie, że mapa we wnętrzu może występować tylko w ramce na ścianie? Nic z tego, ludzka kreatywność jest nieokiełznania! Ci z Was, którzy uwielbiają robić coś z niczego - mapa jest wspaniałym źródłem inspiracji! To, co dla Was uzbierałam to tylko wycinek pomysłów na wykorzystanie motywu mapy. No właśnie, a co ja takiego znalazłam? Łóżko, torebka, lampa, komoda, krzesło, poduszka, sukienka, strój kąpielowy, pościel, podkładki, półki, ramki, kontakty, walizki.....  Zresztą sami zobaczcie!

Aha, i kto powiedział, że w łazience nie możemy planować podróży, choćby palcem po mapie? Zaczynamy!

Łazienki i salony kąpielowe:)







W sypialni, jadalni i salonie







Komody, krzesła, regały, fotele







Torby, torebki:)




W ramkach i ramach



Rozmaitości ludzkiej krestywności!












Ahoj,
antarctis

Źródło: zebrane na http://pinterest.com/antarctis/maps/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz